Hoe werken wij?

De spil in onze organisatie
De accountmanager is de schakel tussen DebiCare, het kindercentrum, de ouder/verzorger en de belastingdienst.
Hij of zij vertegenwoordigt ons als organisatie, draagt het bedrijfsimago en het beleid uit, onderhandelt op alle niveaus,  geeft advies, draagt kennis over en  is bij uitstek de juiste contactpersoon voor u als relatie. Binnen de organisatie van DebiCare heeft de accountmanager een meer adviserende dan verkopende taak. Bij DebiCare is de functie accountmanager een van de belangrijkste functies binnen de onderneming geworden.

Account management maakt deel uit van onze managementfilosofie en is daarmee nauw verweven in onze werkwijze. Het uitgangspunt is dat de relatie tussen u en DebiCare toegevoegde waarde krijgt, waarbij de nadruk ligt op het vinden van oplossingen die voor beide partijen voordeel opleveren zodat er een win-win situatie ontstaat.

Wanneer u kiest voor samenwerking met DebiCare krijgt u de beschikking over een eigen accountmanager. Samen met u zal hij/zij uw situatie, uw wensen en uw eisen bespreken en daar de beste oplossing voor vinden en offreren. De ene keer zal dat een interne competentie betreffen, de  volgende keer zal hij of zij kiezen voor het offreren van oplossingen van een externe professionele organisatie of een combinatie van beide.

Hoe dan ook, te allen tijde blijft de accountmanager van DebiCare uw contactpersoon, adviseur en aanspreekpunt!

AddThis Social Bookmark Button

Hoe kan DebiCare u helpen?

Ervaringen KDV Kids Lodge

logo

Zoeken

Nieuwsbrief ontvangen?

Meld je hier aan!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!


Ontvang HTML?
Code:

Laatste nieuws lezen?